Blogi

Hae asuntoa
wave-bottom

Asiakaspalvelun kuulumiset

Terveiset AVAS Kotien asiakaspalvelusta! Tiesithän, että meihin on mahdollista ottaa yhteys monella eri tavalla?

Alavuden Vuokra-asunnot - AVASKodit Asiakaspalvelu

Sujuva asiakaspalvelu on hyvän asiakaskokemuksen perusta. Pyrimme jatkuvasti parantamaan asiakaskokemustamme ja kehittämään palveluvalmiuttamme. Meillä asiakaspalvelu kuuluu kaikille työntekijöille työtehtävistä riippumatta.

Asiointi ja asiakaspalvelu

Terveiset Alavuden Vuokra-asuntojen asiakaspalvelusta! Tiesithän, että meihin on mahdollista ottaa yhteys monella eri tavalla? Liittyi asiasi sitten asukkaiden määrän muutoksiin, erilaisiin häiriö- tai vikailmoituksiin tai mihin tahansa muuhun asumiseen ja asunnon hakemiseen liittyvään asiaan, olemme aina valmiita auttamaan. Meihin voi olla yhteydessä joko sähköisesti, kuten verkkosivujen ja sähköpostin kautta tai kasvotusten varaamalla ajan asiakaspalvelupisteellemme. Tarkemmat yhteystietomme löydät täältä.

Asiakaspalvelupisteen aukioloajat

Asiakaspalvelumme on mahdollista tavoittaa sähköisten palveluiden lisäksi myös konkreettisesti toimipisteellämme osoitteessa Kirkkotie 4, 63300 Alavus. Huomaathan, että käynnit toimistollamme edellyttävät ajan varaamista.

Sähköiset palvelut ja sähköinen asiointi

Asiakaspalvelumme on avoinna aukioloaikojen mukaisesti niin puhelimitse kuin sähköpostitse. Puhelinpalvelu on avoinna arkisin 9-15.

Asiakaspalvelun ruuhkautuessa, otamme yhteyttä asukkaisiin saapumisjärjestyksessä ja palaamme asiaan niin nopeasti kuin mahdollista.

Asuntoa voit hakea kätevästi myös sähköisen palvelumme kautta.

Sähköisen asioinnin kautta pystyt hoitamaan kätevästi mm. vikailmoitukset, asuntohakemukset, vuokrasopimuksen irtisanomiset, uudesta perheenjäsenestä ilmoittamisen sekä valtakirjoihin liittyvät asiat. Sähköiset palvelumme löydät täältä

Oma AVAS

Oma AVAS-palvelun kautta voit hoitaa suurimman osan asumiseen liittyvästä asioinnista. Oma AVAS-palvelussa voi tarkastella mm. vuokranmaksutietoja, tehdä vikailmoituksia tai ottaa yhteyttä meihin. Palvelu on tarkoitettu vuokrasopimuksen tehneille asukkaille.

Oma AVAS-palvelun käyttäminen edellyttää rekisteröitymistä. Lue ohjeet rekisteröitymiseen täältä. Pääset kirjautumaan palveluun täältä.

Voit tutustua tarkemmin palveluasiantuntijoidemme tavanomaisiin työpäiviin blogistamme. Marja-Leenan työpäivään pääset tutustumaan tarkemmin täältä ja Saijan työpäivään täältä.

Sinua voisivat kiinnostaa seuraavat blogimme:

Vuoden 2023 asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset. Tästä pääset blogiin.

Näin haet meiltä asuntoa. Tästä pääset blogiin.

Etusivulle

Riitta Jaskari

Toimitusjohtaja