Blogi

Hae asuntoa
wave-bottom

Sähköisten palveluiden käyttö on kasvanut

Tervetuloa asioimaan kanssamme sähköisesti. Asumiseen liittyvät asiat ovat saavutettavissa aina, kun sinulle sopii.

Alavuden Vuokra-asunnot - AVASKodit Sähköinen asiointi Sähköiset palvelut

Olemme AVAS Kodeilla kehittäneet sähköisiä palveluita auttaaksemme asiakkaitamme hoitamaan asuntoasioita helposti ja vaivattomasti sähköisten kanavien kautta. Monet asiat voit hoitaa netin kautta ajankohdasta riippumatta. Nyt voit unohtaa aukioloajat.

Sähköiset palvelut ovat löytäneet asuntoa hakevat asiakkaat

Sähköisiä palveluja voi käyttää jo siinä vaiheessa, kun asuntoa haetaan.

Asuntohaku kannattaa aloittaa tutustumalla alueisiin. Mikä Alavuden alueista olisi sinulle mieleisin? Esittelemme kunkin asuinalueen sivustollamme. Tutustu asuinalueisiin tästä.

AVAS Kodeilla on tarjota erilaisia asumisen vaihtoehtoja noin 700 kodin valikoimasta ympäri Alavutta. Vapaana olevat asuntomme löydät asuntohakumme kautta. Tutustu koteihimme.

Asuntoa haetaan täyttämällä sähköinen hakemuslomake. Asuntohakemuksella voit esittää toiveita, jotka liittyvät asunnon sijaintiin, varusteluun ja vuokran suuruuteen. Sähköinen asuntohakemus aktivoituu heti sen lähettämisen jälkeen. Jos tarjoamme sinulle asuntoa, teemme sen hakemuksessa olevien tietojen ja toiveiden perusteella.

Saat meiltä asuntotarjouksen, kun toiveidesi mukainen asunto löytyy. Kun olet hyväksynyt asuntotarjouksen ja tarjouksella pyydetyt liitteet on hyväksytty, on aika allekirjoittaa vuokrasopimus. Saat sähköpostiisi linkin vuokrasopimuksen sähköiseen allekirjoitukseen.

Asukkaan sähköinen asiointipalvelu Oma AVAS on aina auki

Oma AVAS -palvelu on käytössäsi siitä päivästä lähtien, kun vuokrasopimuksesi Alavuden Vuokra-asunnot Oy:n kanssa alkaa. Palvelun käytön aloittaminen edellyttää rekisteröitymistä, ja se tapahtuu sähköpostiosoitteellasi ja tunnistautumalla vahvasti.

Oma AVAS -palvelussa voit muun muassa täyttää sisäänmuuton yhteydessä asunnon sisäänmuuttotarkastuksen, tarkastella vuokrasopimuksesi tietoja, katsoa vuokran ja muiden maksujen tiedot ja tilanteen, tutustua kiinteistösi tietoihin sekä jättää kiireettömän vikailmoituksen.

Verkkosivustoiltamme löytyy myös Sähköisen asioinnin -palvelu. Palvelussa voit muun muassa tehdä häiriöilmoituksen, valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan omia vuokrasuhteesi asioita ja ilmoittaa huoneistoon asumaan muuttaneet / poismuuttaneet henkilöt.

Asiointi ja asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme on mahdollista tavoittaa sähköisten palveluiden lisäksi myös konkreettisesti toimipisteellämme osoitteessa Kirkkotie 4, 63300 Alavus. Huomaathan, että käynnit toimistollamme edellyttävät ajan varaamista. Tarkemmat yhteystietomme löydät täältä.

Lue lisää sähköisistä palveluista: Hoida asumisasiat sujuvasti Oma AVAS -palvelussa

Etusivulle

Asunnon hakijalle

Asukkaalle

Riitta Jaskari

Toimitusjohtaja