Blogi

Hae asuntoa
wave-bottom

Sähköinen asiakaspalvelu - mitä se on?

Olemme kehittäneet sähköistä asiakaspalvelua auttaaksemme asiakkaitamme hoitamaan asuntoasioita helposti ja vaivattomasti sähköisten kanavien kautta.

Alavuden Vuokra-asunnot - AVASKodit Sähköinen asiointi

Olemme AVAS Kodeilla tehneet töitä auttaaksemme asiakkaitamme hoitamaan asuntoasioita helposti ja vaivattomasti sähköisten kanavien kautta. Nykyään sähköinen asiakaspalvelu on yhä tärkeämpi osa vuokra-asumista. Se tarjoaa vuokralaisille monia etuja, kuten nopeutta, helppoutta ja parempaa viestintää. 

 Sähköiset palvelut ovat löytäneet asuntoa hakevat asiakkaat

Sähköisiä palveluja voi käyttää jo siinä vaiheessa, kun asuntoa haetaan. Asuntohaku kannattaa aloittaa tutustumalla alueisiin. Mikä Alavuden alueista olisi sinulle mieleisin? Esittelemme kunkin asuinalueen sivustollamme. Tutustu asuinalueisiin tästä.

AVAS Kodeilla on tarjota erilaisia asumisen vaihtoehtoja noin 700 kodin valikoimasta ympäri Alavutta. Vapaana olevat asuntomme löydät asuntohakumme kautta. Tutustu koteihimme.

Asuntoa haetaan täyttämällä sähköinen hakemuslomake. Asuntohakemuksella voit esittää toiveita, jotka liittyvät asunnon sijaintiin, varusteluun ja vuokran suuruuteen. Sähköinen asuntohakemus aktivoituu heti sen lähettämisen jälkeen. Liitetietopalvelun avulla voit vaivattomasti liittää hakemukseesi tarvittavat liitteet. Jos tarjoamme sinulle asuntoa, teemme sen hakemuksessa olevien tietojen ja toiveiden perusteella.

Saat meiltä asuntotarjouksen, kun toiveidesi mukainen asunto löytyy. Kun olet hyväksynyt asuntotarjouksen ja tarjouksella pyydetyt liitteet on hyväksytty, on aika allekirjoittaa vuokrasopimus. Saat sähköpostiisi linkin vuokrasopimuksen sähköiseen allekirjoitukseen.

 

Asukkaan sähköinen asiointipalvelu Oma AVAS on aina auki

Oma AVAS -palvelu on käytössäsi siitä päivästä lähtien, kun vuokrasopimuksesi Alavuden Vuokra-asunnot Oy:n kanssa alkaa. Palvelun käytön aloittaminen edellyttää rekisteröitymistä, ja se tapahtuu sähköpostiosoitteellasi ja tunnistautumalla vahvasti.

Oma AVAS -palvelussa voit muun muassa täyttää sisäänmuuton yhteydessä asunnon sisäänmuuttotarkastuksen, tarkastella vuokrasopimuksesi tietoja, katsoa vuokran ja muiden maksujen tiedot ja tilanteen, tutustua kiinteistösi tietoihin sekä jättää kiireettömän vikailmoituksen.

Verkkosivustoiltamme löytyy myös Sähköisen asioinnin -palvelu. Palvelussa voit muun muassa tehdä häiriöilmoituksen, valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan oman vuokrasuhteesi asioita ja ilmoittaa huoneistoon asumaan muuttaneet / poismuuttaneet henkilöt.

 

Tutustu asukastyytyväisyyskyselyymme.

Etusivulle.

Riitta Jaskari

Toimitusjohtaja